dilluns, 11 de març del 2013

Atencio als furts

   A la vida no es tot sempre divertit  i meravellós, a vegades vivim contratemps, però esta clar que si anem previnguts hi ha situacions en que podem reaccionar ràpidament i canviar el curs dels esdeveniments.


    Concretament us volia parlar de una forma de robar mòbils que jo desconeixia, i que per desgracia vam patir ahir al centre comercial. 

    Erem sis persones assegudes a una taula parlant sobre un treball que estem fent. Dues d'aquestes persones tenien el mòbil a sobre de la taula. De cop i volta, entren dues persones una mica atabalades, cadascuna amb un paper manuscrit a la ma, i comencen a posar-lo per entre mig de la taula. Nosaltres diem que no volem res, però ells insisteixen fins que sostenen el paper definitivament sobre la taula. just on es troba el mòbil. Discretament comencen a moure el dit i quan treuen el paper ja t'han fotut el telefon!! Jo vaig ser prou ràpida i al mòbil que tenia la meva companya davant  el vaig recuperar, però a l'altre noia no es va adonar i li van robar!!!

     Segur que aquesta frase ja us sona, però si us plau, vigileu sempre les vostres pertinences, i si veieu res sospitós feu cas al vostre instint, es millor demanar disculpes per actuar impulsivament que perdre el mòbil, la cartera...

     Espero que aquesta història us serveixi per poder reconèixer aquest robatori. Tot i que el que realment desitjo és que no us trobeu mai en una situació així.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada