dimecres, 8 de maig del 2013

regala'm diamants!

     Diumenge passat va ser el dia de la mare, i possiblement alguna mami hagi rebut com a regal un cofre amb diferents spas i tractaments. Si aquest és el cas, o simplement si us voleu donar un petit plaer, llegiu el que ve a continuació...

     Jo vaig descobrir aquest tractament així, era una de les opcions a triar en un pack meravellós ple d'alternatives diferents amb tractaments diversos i sessions d'spa. La veritat que quan tens tantes possibilitats costa triar, perquè havien moltes opcions interessants. Per a tots els gustos i colors, des d'un tradicional massatge d'esquena a sessions completes de tractaments de bellesa integrals amb tècniques com les cobertures de vi, o xocolata o envoltures d'aloe-vera.
     Però finalment el que a mi em va cridar més l'atenció va ser el peeling corporal magnètic amb pols de diamant. Si ho heu llegit bé, magnètic i amb diamants!!! He de confessar que em feia una mica de respecte, a veure si em posarien entre uns imans com a les ressonàncies i em fregarien amb un diamant en brut, jajajajaja, és broma.
     La veritat que és un tractament molt agradable. Consisteix en un peeling amb pols de ferro, que rasca una miqueta com tot bon peeling, però que es reparteix pel cos fent un agradable massatge amb una crema especial, que a més porta una pols moolt fina de diamants. A continuació amb uns imans de ma es recullen les partícules de ferro. Es una sensació molt curiosa i reconfortant. I per acabar una mascareta corporal aromàtica per hidratar bé la pell.


    Tant important com el tractament en si, son les mans i l'experiència de la massatgista, i d'això les professionals del centre Ana Geli en son expertes. Els trobareu al carrer Balmes de Barcelona, i ara també els podeu seguir a les xarxes socials.
     A banda de l'experiència en si, 100 % recomanable, us quedarà la pell hidratada, suau i súper il·luminada, ja que la pols de diamant es queda impregnada al cos i crea una sensació de lluentor fantàstica!! Ideal per lluir si teniu un esdeveniment, heu d'anar a una boda o sou la núvia.
    De cara a l'estiu amb el bronzejat de fons ha de produir un efecte sensacional. Ja ho sabeu! i si ho proveu us convido a que m'envieu les vostres impressions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada