dijous, 28 de febrer del 2013

Benvingut al Món Projecte Vital!!

   Avui és un dia molt especial per que per fi ha vist la llum aquest bloc!


   Se m'acuden moltes coses de les que us podria parlar, però sens dubte del que millor puc parlar es de les coses que realment m'agraden i em motiven a continuar endavant amb aquest projecte, per que la vida es pot entendre com un projecte a llaaaarg termini en el qual hem de gestionar diferents situacions, enfrontar-nos a nous reptes i de pas divertir-nos una mica i gaudir!

   Una pregunta tant senzilla com "quin és el teu projecte vital?" pot donar lloc a múltiples respostes, fins i tot d'una mateixa persona, i que varien en funció del context en que se li pregunta. Jo mateixa puc afirmar que ara mateix tinc diferents projectes en ment, i que aquests han anat canviant amb el pas del temps. Segurament fa uns anys us hauria parlat de submarinisme, fotografia i monuments, en canvi ara us podria parlar de criança, lactància i sortides en família. 

   I es en aquest últim punt on puc aportar més a la comunitat. L'altra dia parlant amb la tutora de la meva filla em vaig adonar que potser tenim a l'abast una quantitat d'informació que podria ser valuosa per altres famílies o persones a les que els hi agradi passar una bona estona, normalment en companyia. Per tant d'ara en endavant intentaré compartir aquesta informació amb vosaltres, i estaré molt agraïda si voleu compartir les vostres experiències i opinions amb mi a través d'aquest bloc.

Salutacions i benvinguts al meu  Projecte Vital!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada